Alice är tillbacks!

ja, jag lever!
varför jag inte svarat på folks sms? jag har först inte orkat velat, sen har min mobil varit lite knasig. jag är hemma för jag är sjuk, jag är väldigt mycket sjuk? och tyvärr är det inte bättre, känns bara som om jag blir sämre. perfekt, snart julovet och julafton! åh nej. idag har jag kollat på nått program som dom sänder live ifrån malmö tror jag? jonas banne och maja rung var med! vet ni vad jag märkte? jonas kan sjunga och han håller på sparar skägg! haha. sen playahead, min vip har gått ut, jag svarar inte på allas gb för jag orkar inte. hoppas ni förstår, förlåt för jag är så tråkig! jag tänkte iallafall göra en önskelista? och sen ska jag fixa våran tråkiga design! så sjukt grå och tråkig. hejdå bebisar

jag skulle inte vilja leva utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0