Alice

Nu har jag visat min önskelista, det var väl endå inte så mycket?
Sen visa jag min baby också! den har legat på lagning säkert 4-5 gånger har inte ens haft den ett år, men endå gör jag allt för min baby! den går säkert inte att laga denna gång, så då får jag önska mig en ny i julklapp! tror dock inte min mamma köper el aparater till mig, eller jo .. isåfall en plastma TV! NEJ MAMMA, jag vill inte ha en PLASTMA TV. tror föresten jag ska få en digitalcamera om jag vill? vet bara inte vilken jag vill ha, kanske en rosa som passat till mig? hehe.  ja, kanske lite försent med önskelista! har redan smyg kollat på vad mamma köpt för julklappar ensålänge, såg att dom kommer från nån väsk affär och kicks! haha, :) sen ska hon köpa mer! jag ska börja med en ny design aldeles snart, den kommer antingen ikväll eller imorgon. puss på er.

old old old - men jag saknar både oss och lite mitt blonda hår, jag vet att jag har utväxt (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0