Alices inlägg

Alice här!
Nu är jag hemma efter en tuff skoldag!
det började med att jag hade sy slöjd, vi gör pärlarmand -.- haha .. på min står det mamma, gulligt va? sen hade jag föroläsning, trååååkigt! jag och fanny satt brivid alfred, han ritade oss! fyfan va roligt det var, jag satt och as garva så läraren dampa. sen gjorde jag ingeting tills det var dax för lunch, kebab. ja, har jobbat med kurs sen efter. vet ni vad vi har för kurs just nu? alkohol, droger, ciggareter. det är intressant. jag har ingen camera just nu, så då måste jag ta dagens med fannys mobil, men jag hade så mycket att göra så missade det.. men jag berättar istället:
ett brunt vanligt bas linne ifrån h&m
en lejopard tjock tröja ifrån bik bok
mörka jeans från bikbok.

uppdate:
halv fyra ska jag möta fanny i centrum för att köpa hårfärgningsmedel, jag hade ljust hår sen skulle jag färga det brunt, det blev lite misslyckat, så vi prövar på att fäga om det i topparna. såhär ser mitt hår ut just nu:

jag ser ut som ett emo på bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag vill också ha leopard tröjan :) den på bik bok, tror jag vet vilken du menar (A)

2008-12-04 @ 19:58:26
Postat av: Alice

okej :) den är jätte fin!

2008-12-04 @ 20:56:33
URL: http://glossgirls.blogg.se/
Postat av: anonymous

min älskling! så jävla sööööööööt!

2008-12-07 @ 21:14:37
Postat av: Alice

haha, bebis!

2008-12-08 @ 22:15:01
URL: http://glossgirls.blogg.se/
Postat av: Alina

Va gärna med och tipsa om bra filmer till andra bloggare, om du inte redan tipsat! :) Kramar

2008-12-08 @ 22:20:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0