Alices inlägg

jag tänkte berätta lite om mig själv nu.

jag heter alice steen pettersson, nyligen fyllt fjorton år! jag går i kunskapsskolan. jag går bara i 7:an jag fick gå om 5:an, jag tycker bara det var bra! jag bor i stockholm bagarmossen med min mamma och min lillasyster, har även två syskon till, en storasyster som bor i norge och en storebror som bor i stockholm. jag är halv norsk, mamma är svensk pappa är norsk. är jätte dålig på norska, förstår bara, kan prata lite. hm.. svårt att prata om sig själv, haha .. på fritiden älskar jag att umgås med kompisar, shoppa! jag har gått i många olika skolor, eftersom att jag bodde i nacka från jag var sex år till jag var elva kanske, då jag flyttade till bagarmossen. härligt, saknar inte nacka någonting! bara en jobbig period. ja, vi gör såhär istället är de något ni undrar över är det bara fråga jag svarar på alla era frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0