barnkalas & vuxenspel

hejsan, förlåt för den dåliga uppdateringen, men idag har jag haft fullt upp. jonathan fyllde ju idag (lördag) så vi var uppe vid nio och sjöng för honom. sen vare bara för mig att sätta igång med hjälpen. jag gjorde tårta, ställde fram massa kakor och bullar och shit, bakade kladdkaka, gjorde marängswisch (stavning?) och gjorde massa godis påsar till åtta småbarn. jag har tagit lite bilder, men jag har inte hunnit föra över dom från mobilen till datan. haha, men ni ska inte tro att jag gjorde allt det där gratis, utan lelle gav mig pengar (a) leo och lennéa kom ju hit utan hundarna, och dom behöver ju rastas, så jag och leo åkte hem till dom i stan och hämtade coffie & bella. haha, bella är ju så liten (fyra månader) så hon fryser väldigt lätt. så dom har sånna här ytterkläder till henne nu när det är kallt. så jag fick sätta på hennes ytter''jacka'' och sedan fick jag bära henne innanför min jacka. när vi satt på tunnelbanan så skulle jag böja mig ner och pussa henne, men då bet hon mig i näsan, haha ! nu är det inte många kvar, kenneth & maria, leo & lennéa, lelle & hege.. sen jonathan, saga, sebastian och linus som ligger och sover. dom vuxna sitter och spelar ett spel som heter ''lika par, leka bäst'' haha, det är skit kul att sitta och kolla, för när det kommer sex frågor så kollar alla åt mitt håll som sitter och väntar på ett spännande svar. haha, dom bah: fanny, gå och bajsa eller nått ett tag.. haha, neheedu sa jag, jag sitter där jag sitter, och jag tänker inte lyfta på arslet :) just nu är klockan 02.00 och det är tidig söndag. imorgn/idag, eller hur fan du vill tolka det, så kommer jag bara tare lungt och softa. ha det bra allesammans. pusshej leverpastej / faaanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0