''brakmiddag'' ^^

hejsan. jag skulle ju hem och julbaka med mamma, men hon hade bara köpt grejer för massa äckligt vid namn marsipan. och det haatar jag kan jag be och få tala om. så mamma ska köpa alla grejer i morgon så bakar vi i morgon kväll istället. i morgon ska jag också in till stan och köpa julklappar till mamma. alla andra julklappar köper jag nästa vecka. mamma är just nu på julbord med jobbet, och thomas och daniel har inte kommit än, så jag och linus är hemma själva. jag fick självklart laga maten idag. det var väärsta brakmaten nu när vi är ensamma..köttbullar och makaroner, haha ! :) ohshit, jag måste läsa den där förbannade boken som jag fått i skolan. vi ska skriva om den i morgon så de gäller att vara förberedd. aja, jag får läsa den senare helt enkelt. pusshej, vi hörs! / fanny

(klicka på bilderna för att dom ska bli större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0