´bunny.

tjingtjong! fanny bunny här i sin ensamhet. kollar runt lite på playahead, lyssnar på musik och chattar med min älskade frida på msn. idag hade vi engelska prov, våran klass har haft bäst resultat dom två senaste proven, så om våran klass i årskurs sju vinner denna gång också, så får vi glass på fredag. jippie! ;D i morgon ska jag hem och julbaka med mamma efter skolan. blir himla mysigt faktist. kommer bilder från det sen också. vi ska göra pepparkakshus och massa julgodis, jamjam! i morgon fyller min kusin dennis 16 år också, grattis grabben :) vi ska åka och fira han på fredag. på lördag åker jag, lillebror och hans farmor till billy och lotta. det var fan tre år sen jag träffade dom ;( ska bli riktigt kul faktist. på torsdag blir det julhandling till mother föresten. får pengar av henne, så köper jag paket till henne. jag ska köpa resten av alla paket till folk nästa vecka. jag längtar nått så fruktansvärt mycket till jullovet nu asså. för det första för att lov är alltid skönt, sen betyder det ett snäpp intill julafton, sen ska jag få träffa min frida igen, sen så betyder det att jag snart ska få paaaket! haha. <3 men hörni, ni får ha de så himla bra nu, så hörs vi senare kanske. kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0