en längtan.

jaa hörrni, nu är det bara 20 dagar kvar till julafton. snacka om att jag läängtar :) tänk er, en stor fin julgran, massa klappar, maaassa go mat (minfavoritdel) och alla man spenderar den med. för julen är en tid enligt mig som man inte ska vara ensam på. för att fira den med släkt och familj hör liksom dit. nämen hörrni, nu får vi inte längta för mycket. haha

jag är en sån där barnslig sak av mig, så jag kollade på julkalendern i morse. den är riktigt dålig i år, men för min del så kollar jag i vilket fall som helst. så jag kollade nu på morgonen med lillebror. idag har vi kurs dag. får se om vi får några uppgifter. FAAAN, man skulle ju intervjuva en förälder igår om deras barndom, faan nu glömde jag de. och det ska vara inlämnat idag. aja, får fixa det idag istället. efter skolan ska jag som sagt hem till mamma och fixa. aja, m´åste fixa det sista nu. pusshejj'  / FNY <3

dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0