en lyckad hockeymatch! / fny

tjollahopp !

igår var jag på hockey. Aik - Västerås, och självklart vann aik stort med 5-1, så jäävla härligt grabbar! haha, det var skit häftigt, vi gjorde fyra mål redan i första perioden, så det var verkligen en lyckad match. hah, sen var det en full kille som hoppade ut på isen. hahahahhaha, jag satt verkligen och as garva åt han. några vakter kom och förde bort han. men det var skit kul. snacka om brist på uppmärksamhet egentligen ? eller har jag fel ?

jag var i nacka forum igår också, med martin och frida. jag hittade ingenting, med frida och martin köpte lite grejer. minns inte riktigt allt, men jag vet att martin köpte ett par jeans, och att frida köpte t-shirtar. jaja. sen vid fyra satte jag mig på bussen mot slussen, tog tunnelbanan till gullmarsplan och gick därifrån till globen och mötte upp pappsen och alla. jag såg rätt många igår som jag kände faktist, tex jimmy (min låtsaspappas brors sambos barn) hah, komplicerat. sen var andreas på matchen också. såg honom med hans kompisar en bit från klacken, det var trevligt.

skriver lite senare eller ikväll, får se. måste börja klä på mig och fixa mig. hare bra puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0