fanny lindberg

hejsan. i ett inlägg har ju alice skrivit lite om sig själv, så jag tänkte berätta lite om mig då! :D<3 jag heter Fanny Lindberg och är 13 år gammal, bor i stockholm/bagarmossen. jag älskar mat som vissa vet, haahaha ! nej men mat är verkligen kärlek enligt mig, fråga alice så får du se, häh. jag gillar att vara med polarna och shoppa är alltid skit kul, i alla fall när man har myycket pengar och kan köpa mängder med skit :) jag är oftast ganska skrattig av mig. jag älskar böcker och filmer. böckerna mååste vara sanna, annars kan jag inte läsa dom, just nu läser jag andra boken om maria eriksson som lever gömd. skriven av liza marklund. filmerna jag gillar handlar mycket om kärlek, skräck eller spänning. deckare är också helt okej. jag är föresten brunett och har blå/isblå/gröna ögon, vet inte riktigt, haha. :) min pappa bor i gnesta med resten av den familjen, som består av, pernilla, hans fru, jennifer, pernillas barn & felicia, pappas och pernillas barn tillsammans. jag bor inte hos han, men jag bor hos min mamma varannan vecka och lelle. lelle är min lillebrors pappa. han har liksom funnits där sen jag var 1 år, så han är som en pappa för mig.. mamma är förlovad med thomas, och han har ett barn som heter daniel. och lelle och mamma har ett barn tillsammans. min lillebror linus ! haha, jag förväntar mig inte att du ska fatta det här hur jag lever och så, haha, det är ganska komplicerat om jag säger så. sen har jag också en storesyster, eller hon är som en för mig, hon heter frida adlertz och är tillsammans med min kusin martin. jag har en del kusiner också. favoriterna är självklart, ronja, martin och dennis ! <3 kärlek till er älsklingar. jag har ingen pojkvän för tillfället heller. söker efter kärleken helt enkelt :) <3 mjaa, nu vet ni lite om mig, haha. hare bra / faaanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0