fannys första inlägg!

hejsan svejsan!
just nu sitter jag och chattar med frida. hon har sin cam på också, hon ser riktigt rolig och söt ut när hon har hårfärgningsmedel i haha. <3 idag har jag pluggat som en jäkla plugghäst i skolan. det var matte heela dagen, men om man är lika dålig som mig så måste man ha extra engelska också ^^ hehe. så jag jobbade med matte och engelska hela dagen. i morgon är det kurs hela dagen. för er som inte vet vad kurs är för nått så kan jag berätta att det är no och so. efter skolan i morgon ska jag hem till mother och fixa lite grejer. haha, hon är så himla rolig.. hon ger mig 600 kronor för att jag ska köpa julklappar till henne, haha, det är så himla kul asså. jag minns förra julen, då köpte hon till sig själv, slog in och la under granen, och så stod det på att dom var från tomten, hahah, mamma du är knäpp vet du det? :)

jag vaknade av mig själv i morse vid halv sex, det är verkligen inte likt mig. men i alla fall, jag kollade min mobil då om jag hade fått nått sms, och det hade jag... två stycken från min älskling frida. i dom berättade hon lite grejer, jag tänker inte ta upp det här i bloggen, för det är mellan henne och mig. men ändå gumman, jag vart skit rädd ska jag säga dig. mitt alarm stod på 07:00 som vanligt, men jag somnade inte om förens klockan var halv sju. jag var jätte orolig för dig älskling. gör aldrig om det där, okej ? <3 jag älskar dig frida adlertz.

jag kanske skriver senare, vi hörs puss och snusk / fanny


(klicka på bilderna för att dom ska bli större)

Kommentarer
Postat av: Blåbärsskogen

Jag lovar att aldrig säga så där igen. Har redan lovat Martin samma sak. Förlåt för att jag gjorde dig orolig, jag älskar dig mitt hallonsnår <3!

2008-12-03 @ 20:38:05
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: fanny

bra gumman, jag älskar dig min blåbärskog <3

2008-12-03 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0