förlåt

förlåt förlåt förlåt förlåt för den absolut sämsta uppdateringen någonsin. men jag har haft fullt upp. på juldagen var jag hos farmor och farfar. alla kusiner och allt var där, så det var hur kul som helst. frida var ju med också, så allt blev lite extra kul då. av frida och martin fick jag ett halsband med massa hjärtan på. jag älskar det. jag har på mig det hela tiden. frida fick ett halsband med ett hjärta på av mig, sen fick hon ett paket blåbär också hahah ! fast det var ju bara för en kul sak. (blåbärskgen och hallonsnåret) har ni hört det förrut ? det är nämligen frida som är blåbärskogen och jag som är hallonsnåret. martin fick ett stort paket med geisha. ronja fick en bok, felicia örhängen och jennifer face mask set. jag var fattig detta år & jag har haft världens panik till att hitta paket till folket, för riktigt nöjd är jag inte. men men, det jag fått av alla är jag hur nöjd som helst med. tack allesammans, ni är absolut bääst! dagen efter juldagen åkte jag hem och bara tog det lungt. alice sov hos mig också. sen igår var jag hemma och kollade på film och åt godis. vi köpte lite filmer igår nämligen. win a date with tad hamilton & som man bäddar.. jag hade redan sett som man bäddar.. men jag hade inte sett den andra filmen, så den kollade jag på igår. sen vid två somnade jag. idag har jag bara tagit det lungt. sovit ut och så. jag skulle träffat nick idag, men han är i falun på innebandy cup, så vi fick ta det nu på tisdag istället. jag längtar som fan asså. igentligen är det lelles vecka från och med i morgon, men jag känner att jag vill vara kvar här hos mamma tills på onsdag. för det är lelles nyårsafton eftersom mamma hade julafton. så på onsdag sticker jag till lelle. i morgon ska jag, pappa, felicia och jennifer på hockey. Aik - Västerås på hovet, så det blir nice. matchen börjar klockan sju, men eftersom att vi ska äta och köpa biljetterna före så ska vi vara där vid halv fem. vi ska käka på röda kvarn. där lelle jobbade förrut! :D & sen på tisdag blire nick hela dagen tror jag. på onsdag hörni, då smäller det ! men nu ska jag gå äta, känner doften ända hit från köket. så hare bra så länge så höres vi. här kommer lite bilder.
juldagen:


hare bra allesammans. puss på er

/fanny lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0