GOD JUL !

fanny här !
äntligen har denna dag kommit, den jag så länge har längtat efter. imorse vaknade jag klockan sju, då satte jag på tvn och väntade tills julkalenderns sista avsnitt skulle sändas. efter det gick jag ut från mitt rum, och för er som inte vart hemma hos mig.. jag har en liten julgrann utanför mitt rum, det är som en liten hall där, fast på övervåningen. och under den så låg det typ 12 paket tror jag. min bror och jag gick ner till våra julstrumpor (ja, jag är en barnunge) och kollade vad som låg där i. sen sprang vi upp och öppnade våra paket under den lilla granen. under den stora kungsgranen i vardagsrummet var det fullt med juklappar, och alla är bara till mig! haha, nej jag skojja. men sen har min moster med sig alla sina juklappar till oss och till hennes barn som hon lägger där under, det kommer bli propp fyllt asså. jag kan ta kort sen och visa kanske ? juste.. i paketen nu på morgonen var det : 1. en hello kitty pyamas(aaas gullig) 2.ett silver halsband med ett hjärta på. 3. marilyn monroe tavlor. 4. två örhängen. 5. blommor som man kan sätta upp på väggen. (har redan ett ett paket, men önskade mig ett till) 6. en t-shirt. ..... japp, det var det jag fick nu på morgonen.

bilder kommer efter juldagarna.
GOD JUL ALLESAMMANS !
/ eran alldeles egna fanny lindberg.

en bild på mig. tagen för några dagar sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0