gomorgon ^^

godmorgon. jag har precis duschat. klockan är hlav sju just nu, och jag kan inte förstå varför jag är så himla pigg ? jag somnade runt elva tiden, så det kanske inte var så jätte farligt, hehe. idag äre plugg. spanska, svenska och matte. ska försöka hinna så mycket som möjligt. förra läsåret hade jag eva som svensklärare, men när jag började i sjuan så fick jag byta till kicki's svenska, och eva har sagt att vi ska kolla på romeo & julia på svenskan, för det har hennes grupp gjort. det är den veriationen med leonardo de caprio. my big loove <3 haha. efter skolan åker jag och alice hem till henne, för hon ska fixa sig lite. senare runt halv fem ska vi träffa en kompis.. eller alice älskling! hehe. vet inte hur länge vi ska vara me han. under kvällen kanske jag sover hos alice.. får se hur det blir. jag kanske skriver i skolan, vem vet. pusshej leverpastej ! / fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0