gott nytt år!

Sitter och lyssnar på Agnes Carlsson - Right here, right now.


Ja, idag är det sista dagen på året. Härligt med en ny start. Det är alltid skönt att man kan sätta upp mål och löften och känna att man har en chans att fixa till allt. Så känner i alla fall jag. Jag tycker det ska bli hur skönt som helst med ett nytt år. Idag kommer Peter, Pia, Dennis och kanske Jimmy. Sen kanske Alice skulle vara med oss efter hon hade ätit med sin familj. Det blir nog himla mycket raketer och allt ikväll. Om jag har tur så blir jag inte lika rädd som förra året. Då flög en raket in i staketet.. Eller vänta, var det förra året ? Äh, skit samma. Jag minns inte helt klart vilket år det var, men det har hänt i alla fall. Idag vaknade jag runt tjugo i två. Mamma lackade sönder och kom in med dammsugaren, då vart jag riktigt förbannad faktist. Haha! Ska strax ringa Lelle och bestämma lite om dagen. Jag sitter nämligen fortfarande i pyamas och tofflor. Riktigt mysmys faktist. Juste, sen såg jag på Blondinbellas blogg att hon ska vara med i Let's Dance. Vet ni hur jävla chockad jag vart eller ? Jaja, det kan väl bli rätt häftigt att se ändå. Nog pratat om henne nu. Kanske slänger in ett inlägg under kvällen eller nått, inte helt hundra på om jag gör det, men kanske. Ha en riktigt rolig nyårsafton nu allesammans. Och glöm inte.. Dont drink and drive ;) Haha, hare bra, pussar / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0