helgen.

hejsan allesammans! haft en bra helg ? det har jag haft i alla fall. i fredags firade vi min kusin dennis som fyllde 16 i onsdags. det var trevligt. i fredags vann också aik mot leksand med 1-3 haha, så jävla bra kiillar!!! i lördags åkte jag till billy och lotta i åkersberga. billy är min syssling. vi spelade wii och allt möjligt. som vanligt förlorade jag (a) heh. vi hade jätte trevligt och kul i alla fall. sen köpte vi godis i määängder! yamyam. orkar inte skriva mer idag faktist. jag är skit trött. pyss så längee <3 / bunny

dennis älskar paket! ;D<3

Kommentarer
Postat av: emma

vad fick han då ? XD

2008-12-14 @ 19:55:29
URL: http://eow.blogg.se/
Postat av: fanny lindberg

han fick en englandsresa och massa kläder!:D

det är så jävla orättvist, han fick den resan i present, dom åker i mars, sen ska han åka till england med sin morsa i februari, så han åker liksom tvåååå jävla gånger! -.-

2008-12-14 @ 20:29:30
Postat av: emma

svar: men gud va orättvist!! XD

2008-12-14 @ 20:43:29
URL: http://eow.blogg.se/
Postat av: fanny lindberg

AAA

2008-12-15 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0