jag är misslyckad....

tjenixen, nu är fanny på fötter igen! har vart hos pappa hela helgen, så har inte setat vid datorn. det är inte så jätte mycket som hänt faktist. satte i halsen och kunde inte andas föresten, skit läskigt. jag trodde seriöst jag skulle dö, men jag fick typ femtio liter vatten, så tillslut gick det över. haha, sen sprang jag in i ett träd också. smart som man är. det var på kvällen, och emil jagade mig med en fotboll, jag skulle kolla vart han va, sen när jag vänder mig om så står det ett jävla fucking träd där. jag började as garva kan jag säga. sen har det inte hänt så himla mycket mer asså. har bara tagit det lungt.



fyfan vad jag är besviken på mig själv, att jag alltid lyckas förstöra för mig själv och för andra. jag känner mig verkligen som största misstaget kan jag berätta. jag lyckas verkligen aldrig... fan ta mig asså!

hare bra, puss fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0