jag hatar rubriker.

tjollahopp ! idag har min dag vart skit seg. har haft so om hjärnan hela dagen. medans vissa basgrupper sitter och kollar på oliver twist. fast vi ska också få se den, fast på vårterminen :) hur har alla haft det idag då ? nu sitter jag hemma hos mamma och laddar över alla bilder från mobilen och chattar och lyssnar på musik. klockan halv fyra ska jag möta alice nere vid consum, vi ska köpa hårfärg, sen ska jag färga hennes toppar igen. dom vart lite gröna eftersom hon var blond i topparna och brunett i hårbotten, men det ska jag fixa. senare ska jag hem och sooova. somnade skit sent igår, så jag är skit trött. i morgon är det fredag, jiipppiie ! <3 jag älskar fredagar. tecken på helg youknow ;) i morgon ska jag och alice träffa en, sen på lördag ska jag vara med och fira jonathan som fyller fem år. senare under lördagskvällen ska jag vara med alle min balle. på söndag har jag inga planer.


juuuste, det var så jäävla kul. våran skola sitter ju ihop med consum och så, så alla typ går in där hela tiden. men alla är tydligen inte så trevliga. så dom bestämde sig för att ge ut en belöning i varje basgrupp. min handledare bah: aa, och det som dom tycker ha vart trevligast mot dom är.. FAAAANNY !
asså jag höll på döö haha. liksom jag av alla människor o: haha, så jag fick gå ner till consum och fråga efter någon jeanette, så hon gav mig en plastjulstrumpa med mashmellows i. haha, så himla roligt.

pusshejj / fanny ''hallonsnåret'' lindberg


1)aaalfred. 2) affe ritade mig, alice och båtsman. 3) äckelhjärnan. 4) machmellows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0