julkramar

tjah! vet ni hur jävla ont i magen jag har eller ? det är liksom julafton i morgon och jag längtar som fan. vi har precis tagit in granen och mamma ska klä den. jag kanske lägger in bild på den idag, eller så blir det i morgon bitti. vi får se helt enkelt. just nu sitter och jag chattar och lyssnar på musik. shit, jag kommer inte kunna sova inatt.. jag kommer ligga vaken as länge. haha, jag är så himla rolig, för jag har fortfarande julstrumpa :D jag tycker det är skit kul att få en liten strumpa med massa godis och sånt i. vi får också alltid typ tre julklappar på morgonen, så det blir skojj. dom ända som  kommer i morgon är min moster, hennes man, thea (min kusin) och sen nyfödda lillebror (kusin som inte fått namn än). sen kommer mormor också. sen är självklart mamma, thomas, linus och jag med också, så det blir najs ! sen på torsdag kommer pappa och hämtar mig på förmiddagen någongång, för vi ska åka till farmor och farfar och fira jul med resten av släkten från pappas sida. det blir alla kusinerna och allt. sen kommer jag få träffa en del efterlängtade personer, som tillexempel Frida & Ronja. mina älsklingar <3. jag har köpt julklappar till alla också. till min äldsta kusin martin va det jätte svårt att köpa nått till så det blev bara nått. tänker inte skriva vad det är, för han eller frida (hans flickvän) kanske läser den här bloggen, och då blir absolut inge kul. jag har ju köpt julklapp till frida, men sen har jag köpt en liten till sak, som jag köpte bara en grej. hahahahaha, jag kan lova att hon kommer garva ihjäl sig! (a) så ni vet så kommer jag under morgon dagen och på torsdag inte vara närvarande vid datorn, så det blir inge bloggande, men jag slänger in ett litet inlägg i morgon bitti. ha en riktigt god jul allesammans, älskar er mest! julkram från fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0