ny kusin /fny

JAG HAR FÅTT EN NY KUSIN!
vet ni hur glad jag vart när mamma ringde och sa det ? jag fick typ värsta leendet på läpparna.
det är min moster som fått bebisen. men dom vet inte vad han ska heta än. (:
HAPPYFAAACE!
 godmorgon, idag är det plugget. sen efter skolan ska jag hem till mamma och hämta lite grejer som jag skickat efter. det är fett härligt, vi har ingen cp engelska idag, ända lektionen är idrott, resten är workshop arbete. så det är skönt. i morgon är det sista jobbdagen. sen på torsdag börjar vi klockan halv nio och slutar klockan tio. så jag åker direkt hem till pappa efter det. längtar som faan tills vi får jullov. jaja, bussen går snart. måste rusa. kyss & smek


bror och jag :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud vilken sköön dag ! :O Det är vääldigt orätt vist.. :P

2008-12-16 @ 11:30:53
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0