ny sovmössa :)

asså jag blir så himla irriterad, det är en kille på msn som sitter och är så himla dryg. fan väx upp din lilla äckelunge. är det någon som är vaken föresten? det är nämligen jag. jag sitter och chattar med frida fortfarande :) riktigt kul faktist. haha, hon visade mig en liten extra julklapp som jag skulle få. nämligen en nattmössa som jag haft tidigare, men den är sönder och så, så nu får jag en ny och hel. åå vad glad jag vart. tack älsklingar martin och frida <3

snart ska jag sova. gooodnatt ! /fny


(klicka på bilderna för att dom ska bli större)
hahaha, jag och frida har aaas kul ! där ser ni föresten min nya sovmössa ! ;)

Kommentarer
Postat av: gammal kompis på ma.....

fotta inte brösten och alice är du rädd för att visa annsiktet elr?

:)

era fjortisar;)

puss puss från en tjejkompis!)

2008-12-09 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0