russin är äckligt!

idag slutade vi efter lunchrasten, riktigt härligt. i morgon är det avslutning i skolan. vi ska fika på morgonen, få lite bedömningar och shit. sen ska massa uppträda och så, haha. ska bli riktigt kul att se. det är några i min årskurs som har startat ett ''band''. har inte hört dom än, ska få göra det i morgon. får väl hoppas dom är duktiga. igår var jag med emma. vi åkte hem till mig och kollade på final destination 1 & 3. tvåan orkade vi inte kolla på. trean kollade vi på först. den är allra bäst av dom. under ettan somnade både jag och emma. haha, det är super skönt. sen kommer lelle in och bah: BÖÖÖH ! asså jag hoppade till som fan, haha. då åkte jag med emma med bussen eftersom jag skulle hem till min moder en snabbis. sen åkte jag hem igen och åt middag. sen placerade jag mig vid datan. var helt slut. jag försov mig i morse också. vaknade klockan åtta, grattis, då går min buss. men jag messade emma och bad henne säga att jag hade försovit mig. min bror fick damp på mig eftersom jag alltid väcker han på morgonen. hah, så han typ lacka ur på mig för att han kom försent. sorry säger jag bara. jag hann vara med ett tag på morgonen i alla fall. vi hade julbord idag också, det var skit ääckligt. åt inte alls mycket. vi fick lussebulle efter det också, men det var russin i bullen, så jag fick sitta och pilla bort dom äckliga som russinen. just nu är jag skit seg. kommer nog somna relativt tidigt ikväll. får inte försova mig i morgon i alla fall. vi börjar halv nio, och slutar klockan tio. sen äreh juuuullov! jiippie! jaja, vi får höras lite senare, pussar / fanny

Kommentarer
Postat av: emma

sötnos :D

2008-12-17 @ 19:27:31
URL: http://enlundwall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0