tjenaretjenare

goooooooodmorgon ! :)
idag är jag extra glad, för vi har avslutning i skolan & sen ska jag till pappsen idag. jag vaknade klockan sex, men snoozade mig fram till klockan halv sju. nu är jag relativt pigg. vi börjar halv nio och slutar klockan tio. vi ska typ ha fika i plugget, så det blir nice. igår började jag läsa en ny bok, en riktigt hemsk bok. ''pojken som överlevde'' pojken skriver alltså sina egna böcker om hur han blev misshandlad av sin mamma, hur han var tvingad att heta ''Det'' pojken heter Dave Pelzer och är alltså ''pojken som kallades Det'' & ''pojken som inte fanns'' .. en väldigt tragisk historia faktist. jag mår faktist dåligt när jag läser hur dåligt han levde. idag har han en fru och en son. jaja, det är i alla fall ett litet tips till er som brukar läsa böcker. näe, nu måste jag väcka bror min, och börja fixa mig inför skolan. skriver en liten snabbis innan jag går till bussen. juste... jag gjorde pepparkakshus igår kväll också, det var mongo svårt att sätta ihop alla delarna, haha. jag var helt enkelt riktigt kass på det ;) men men, det kom ihop tillslut med lite magi, sen vare på med kristyr och allt. jag skickar in lite bilder på det innan jag går. hare bäst, kram /fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0