julstöök!

hejsan. har inte haft nån tid för uppdatering tyvär. men nu är fanny tebax i matchen! igår julstökade jag líte med mamma. vi pysslade lite och bakade lite julgodis och så. riktigt mysigt faktist. idag va det lucia i skolan. sen så slutade vi mycket tidigare än vanligt, skönt som faan. senare idag ska jag och några till åka och fira min kusin som fyllde 16 i onsdags. nu när han är i stockholm så passar vi på :) haha. ikväll är det idolfinal också! missa inte kampen mellan alice och kevin. hehe. imorgon åker jag med lillebror och låtsas farmor till billy och lotta. som bor... aa nånstans :P vet inte riktigt vart, men men. vet inte om jag kommer uppdatera så mycket i helgen, men har jag tillgång så vafan! men annars höres vi på söndag. hare bra tills dess! <3 ciao !

Kommentarer
Postat av: pia

gott! :)

2008-12-12 @ 19:17:44
Postat av: emma

åh va gott! ;)

2008-12-13 @ 20:00:12
URL: http://eow.blogg.se/
Postat av: fanny lindberg

yääs <3

2008-12-14 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0