uttråkad! / faanny

hejsan. jag sitter och har skit tråkigt vekligen. min dag började såhär:

jag vaknade halv sju. då gick jag och la mig brevid min varma mother som sov. jag älskar min mamma. sen hoppa jag in i duschen. efter det klädde jag på mig, fixade håret och så. kollade på julkalendern en snabbis också. det börjar bli lite spännande faktist. nu har dom ju hittat tomten! :D haha. mamma var så snäll så hon fixade risgrynsgröt och pepparkakor till mig till frukost. det var mumsigt. sen försökte jag ringa alice typ fem gånger, men hon svarade inte. så hon har vart helt off idag. vet inte om det hänt nått eller nått, för hon svarar inte på luren eller på sms den jäveln. får väl bara hoppas nu på att hon mår bra och allt. för sjuk kan hon fan inte vara, hon mådde ju hur bra som helst igår. aja! i skolan va det film hela dagen, skit härligt. vi kollade på love actully eller nått sånt. den var skit kass, men vissa grejer garvade man som fan åt. haha. jag hade prov på morgonen i so om hjärnan. tror det gick rätt bra faktist. det kändes bra i alla fall. efter skolan åkte jag hem till mamma. jag pallade inte placera mig vid datan, så jag drog igång singstar och stod där i mitt rum och trallade lite (A) haha. det lät säkert hur bra som helst. eller inte ? .. sen tog jag bussen hem till lelle och åt lite käk. var verkligen vråålhungrig efter att inte ätit nästan nått på hela dagen. sen bosatte jag mig vid datan tillslut. och nu sitter jag här. helt urtråkad och allt. vette fan vad jag ska göra. aja, hörs senare.
see you later, alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0