aj mitt ben!

Hejsan. ska lite senare rulla iväg till doktorn. måste kolla upp det där med mitt ben. för er som inte vet jag vad menar orkar jag tyvärr inte berätta för. är sjukt komplicerat att förklara. men hoppas på tabletter och att allt går över.

sitter för tillfället och chattar lite, lyssnar på lite sommar musik och bara längtar tills det är sommarlov. fan vad gött det kommer bli med lov. ska schteka som en liten anka ska jag. åka frittfall med frida och massa mer. usch, jag vill att det ska blir sommar nu nu nu! för mitt sommarlov kommer bli det bästa nånsin. har massa grejer att göra i sommar.

men hörni, skriver lite senare. har så jävla ont nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. hörs sen. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0