Casper och jag.

Tjoho! Sitter och lyssnar på förra sommarns stora låt, im yours. Ja, den är så otroligt bra. Var sjukt seg i morse. Gick upp vid halv tolv, alla gäster skulle ju komma klockan två så jag fick snabba mig in i duschen, sen städa rummet, sminka mig, fixa håret och klä på mig. Jag hann i tid i alla fall. När moster och dom kom fick jag pengar och blommor. Det ända jag önskade mig. Vi fikade lite, och nu håller mamma på med maten. Fia, Moster, Thea och Casper är kvar och käkar. Får se vad som sker därnäst.

Åh, nu kom daniella också! Henne har jag inte träffat på ett bra tag. Typ runt två år sen? Hennes barn brukade jag leka med förut. Daniella är min mosters mans syster. Menmen, hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0