champagneflickan

Har precis duschat, lagt om inflammationen i benet och laddat ner en film ''The strangers''. Ska få Frida att se den. Haha, fett evil jag är. Den är så jävla läskig, usch. Ska lägga mig och läsa ''Champagneflickan'' som jag fick av Jennifer i julklapp. Började igår kväll, ska fortsätta nu. Den är otroligt bra. Handlar om en svensk strippa som börjar strippa som femtonåring. Det är en sann historia. Och som vissa vet så läser jag i stort sätt alltid sanna historier. Ska fortsätta läsa denna i skolan också, där läser jag för tillfället ''Flickan under gatan''. Minns inte om den är sann, men jag hajjar inte ett piss av den. Nej, ''Champagneflickan'' får bli min läsbok från och med nu. Får se när jag läst ut den. I morgon ska jag försöka få lite kort på dagisbarnen. Dom är så söta och mysiga. Nej, nu ska jag kila. Men vi hörs i morgon. Glöm inte att det är min rensar-möbler om-äta ben&jerry's-dagen i morgon, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0