duscha.


hej. nu är jag hemma igen. ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mig liten snabbis. sen tar jag bussen till lelle. för ikväll kommer heges syster plus familj till oss från göteborg. sjukt kul att snacka som dom. typ, gött och tjöta. haha, mina favorit ord. som när jag snackade med peter i telefon, han är ju från göteborg och bor där, så använder mkt sånna ord. man liksom slinker med i skiten och snackar som han tillslut. göteborg är en riktigt fin stad. fast inget är vackrare än vårt fina stockholm. vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. ska hoppa in i duschen, och sen sticker jag. men vi hörs ikväll sen. pusshej :)
(alla bilder kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0