En helt crazy dag asså.

köpte en kavaj i farsta centrum. en svart och som man ska knyta runt midjan. jag gillar den jätte mycket faktist. sitter och väntar på att peter ska logga in på msn igen. han skulle bara ner och handla godis. det är alltid lika kul att snacka med honom faktist.

haha, jag och alice fortsatte ju åka med bussen till slutstation för vi tänkte att den vänder ju, och vi ska ju tillbaka hem. men när vi kommer till slutstation så ropar busschauffören ''samtliga passagerare kliver av bussen, nu!'' haha, vi bah aha. ah men vi gick av och gick och kolla när bussen skulle gå. grattis! om en halvtimme. så vi gick till en liten consum som låg i närheten, och vi som inte ens visste vart vi var visste ju inte vart vi skulle gå. och jag började bli skit kissnödig. så vi gick runt i alla möjliga affärer och frågade om jag kunde få låna en toalett. men ingen kunde låna ut den, jävla skitgubbar asså! så alice och jag bah ''vi säger att du är linda rosings 15 åriga dotter och att du stämmer honom om du inte får låna toaletten'' så vi klev in i tobaksaffären och bah ''kan jag få låna toaletten? (a)'' men cpt hade inte ens en toa. vafan, så jag fick hålla mig hela vägen hem. i ungefär i timme och en kvart. för bussresan tog ungefär 45 minuter. och så var vi där en halvtimme också. när jag klev av bussen sprang jag som en galning hem och kissade, haha. aa så kan en dag för mig vara. fyfan säger jag bara. nu ska jag nog fortsätta lyssna på musik och vänta på att peter kommer tillbaka. vi hörs senare eller i morgon. ha det bäst! pussen

här har ni en glimt av jackan jag köpte. inte speciellt bra bilder på den, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0