Engelska uppsats.

Usch, måste göra en uppsats till i morgon på engelska. Hur ska detta gå? Jag som är så värdelös i english. Finns det nån där ute som är bra på engelska och har lust att hjälpa mig? Snälla skriv en kommentar då. Måste verkligen göra en bra uppsats nu. Sen har jag engelska glosor till i morgon också, åh! Bara massa äcklig engelska. Men men, de måste göras. Tror jag skriver uppsatsen lite senare. Har inte ork till det just nu. I morgon har jag ingen aning om vad som sker efter skolan. Om det blir bra väder tänker jag nog ta med mig nån och köpa glass och vara ute. Om det blir dåligt väder så drar jag hem till mamma och tar det lite soft. Nu när det har börjat blivit ljusare på kvällarna och mornarna så tänkte jag och mamma gå ut och gå morgon + kväll. Sen tänker jag ha ett litet löfte för mig själv att inte äta godis. Och grejen är den att jag kommer klara det. Jag äter nästan inte godis längre. Äter mest ben&jerry's om det är helg och så istället för godis, chips m.m! Skriver lite senare, nu ska jag chilla galet med Frida på msn och lyssna på lite music. Ha det bra så hörs vi senare.

Jag på dansmatta är så jävla fint asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0