förlåt.

tjena. har inte vart så mycket för att skriva dom senaste två dagarna. igår var min dag så himla intressant, först skolan, sen när jag kom hem så somnade jag framför tv:n i vardagsrummet. vaknade av att bror kom hem med nån kompis. då gick jag upp på mitt rum, drog ner rullgardinen och fortsatte sova. glömde ta på mig mina pyamas kläder så jag sov med kläderna på. mamma kom upp och väckte mig när det var mat. och det roliga var att mamma lånade min mp3 och hörde låtarna som peter *pee one* sjunger. och hon bah: åh, vem är det här? dom här låtarna är ju jätte bra. jag bah: jadu mamma, jag har han på msn och hans nummer. det är bara ringa och säga det. haha. hon bah: nej det kan jag ju inte. du får väll säga att din mamma gillar hans låtar. jag bah: ahjo, det kan jag. ja, så det var ju kul att mamma gillade hans låtar. efter maten så kollade jag på den rätte för rosing. och som jag önskade så vann 19årige Hugo. som är nå fruktansvärt snygg! men om jag har hört rätt så är det redan slut mellan dom? men det kunde man ju nästan räkna ut. hur ofta håller sånt där liksom? sen efter det var det andra avenyn.

idag hade vi beep test på idrotten. för er som inte vet vad det är, så är det att man ska springa fram och tillbaka i gympasalen till ett pip, som kommer oftare och oftare. riktigt jobbigt faktist. våran idrottslärare sa att så länge vi var över nivå fem så är det bra, och jag kom på 5,8. hade jag vetat att det var två längder kvar till nivå sex hade jag sprungit dom också. menmen, kan göra om det om jag vill på fredag. efter skolan gick jag hem och spelade lite gh3. sen la jag mig i soffan och kollade på sex and city, top model 4 och gilmore girls. ska fortsätta kolla runt lite, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0