Grillning.

Dagen har vart hur underbar som helst. Mamma och jag åkte in till globen och kollade runt lite. När mamma och jag gick förbi alla som köade till att söka till idol så ringer min mobil, jag svarar och hör Madelenes röst. Hon såg mig gå förbi idolkön, för tydligen så skulle hon söka till idol. Så det var himla kul, sen inne på Hm ser jag min Jossan. Kul att träffa denna glada brud igen. Dagens köp blev en svart spets bh och ett par solbrillor. Efter globen åkte jag hem till Jonna, George och Clive, eftersom George och Clive fyller år idag. Så vi grillade och hade det jätte mysigt. Vid halv tio drog jag och Jonna. Och när jag kom till Bagarmossen så svängde jag av mot bussen och tänkte kolla när den gick, så öppnas en jävla bildörr och bah: Fanny! Asså jag höll fan på skita på mig. Det var Fia som väntade på Kristoffer. Så hon erbjöd mig skjuts hem. Och tydligen så är Fia och Kristoffer tillsammans, och Kristoffer är liksom typ min halv farbror. Så det var ju najjs. Sitter och snackar med Peter för tillfället. Bilder kommer i morgon. Ska snart börja dra mig tror jag. Vi får se, men vi hörs i morgon. Puss på skinkan.

Saknar min älsklings syster Frida Adlertz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0