happy birthday to me.

tjena. tack till alla som hälsat grattis :) idag är det nämligen min födelsedag. yey! vi var inte alls länge nere vid sjön där dom grillade. blev sjutusans kallt och man ville bara hem, så vi tog vårt pick och pack och stack hem. efter en liten stund kom catta också. det första hon sa var : fyfasen vad det luktar rök här. vi bah: jo, det är våra kläder efter eran fina brasa, haha. asså dom var verkligen kassa på att fixa brasa. vi kollade på film och hade super mysigt. vid ett tiden så skulle catta hem, så jag och martin följde med henne en liten bit. frida var så trött så hon fick ligga kvar. vi satte på wallander när vi kom in igen och efter en liten stund så deckade vi allesammans. var skit trött faktist. och dom första som sjöng för mig var frida, martin och catta. finaste sången ever! haha (a) imorse ringde massa också. fått många fina sms och så. tack till er alla. ni är guld! tror jag snart ska börja rulla hemåt. får se. ska hem till mamma först och främst och duscha, byta om, öppna min påskpresent från mormor, och få nått litet av mamma. det är inte hennes vecka igentligen. så vi får typ alltid paket på morgonen. men jag får mera senare. ikväll kommer heges syster och hennes familj hit från göteborg. trevlans :) nej, men nu ska jag dra in till frida och martin igen och kolla vad som håller på med. låter som att frida skriker? antagligen för att martin kittlar henne, haha. men vi hörs senare. och så lägger jag in alla bilder som blev tagna senare också. puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Grattis på födelsedagen igen! :D <3

2009-04-08 @ 14:53:50
URL: http://emmapung.blogg.se/
Postat av: mli

grattis på födelsedagen vännen :)

2009-04-08 @ 17:21:14
URL: http://mliwannberg.blogg.se/
Postat av: fanny

emma: tack sötnos :) <3



emelie: taack gumman :) <3

2009-04-08 @ 18:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0