I miss ks

Nu har min gosesnutt gått. Sitter för tillfället och snackar med Jocke om vad han ska köpa för mobil. Vi kom fram till en iphone tillslut, haha. Ska nog snart lägga mig och kolla på Edward Scissorhands som jag fick av min lillebror i födelsedagspresent. Jag gråter floder till den asså. Så sorglig. Japp, ska nog ta mig en bit tårta och ett glas ramlösa och titta på den. Låter hur nice som helst.

Har börjat få ingång tankarna på kunskapsskolan igen. Man blir så ledsen när man tänker på hur nära det var till Falun igen, hur jävla underbara människor det fanns där och hur kul man hade om dagarna. Tyvärr var det ingen skola för mig. Stod ut med skit betyg i ett och ett halvt år, det räckte. Men jag ska ta mig en dag och besöka dom. Vi slutar alltid så jävla mycket senare än dom, så det får bli nån dag då våran skola har hemstudiedag eller studiedag eller nått. Måste få se alla fina människor igen asså. I miss them.

Nu ska jag börja bege mig härifrån. Vi hörs i morgon. Godnatt får man väll säga? Kommer ju inte höras mer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0