Lyckad dag.

Nästan alla ungar var så fruktansvärt söta. Alla var runt 1 och ett halvt till 3. små barn med andra ord. Tyckte jag skötte mig relativt bra i alla fall. Inget dött barn, haha! Och vet ni? Jag haltar inte längre! Fatta vad skönt. Det gör ont lite ibland. Det är bara för att jag tryckte ut så mycket var igår och så kom det massor inatt. Så snart är jag fri från den här skiten. Otroligt skönt. Efter praoen gick jag hem och satte på en film med lillebror. Låg och halv sov ett bra tag. Sen kom mamma hem, och jag vill bara medela att min mamma fyller 38 år idag, gratta henne! Grattis mamma! Senare ska jag bara ta det soft och titta på film och ha det mysigt. I morgon är det prao igen och jag kanske till och med kan ta lite kort på dom små söta? Hm, jag vi får väll se. Nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lungt efter en hård arbetsdag. Juste, under min rast så skulle jag gå in i personal rummet och ta en kopp te, så var det as många där. Så jag gick tillbaka till dom jag var hos och så bad jag dom följa med, hihi. Hörs senare.

Alice och Caspar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0