My summer.


Denna sommar kommer vara nått alldeless speciellt. Kommer tillbringa den med massor av vänner. Ska till Fridas landställe med Martin, gröna lund, bad, glass och lapa sol. Den kommer bli alldeless perfekt! Melinda ska ju med till min morfars landställe också, som dom senaste två somrarna. Vi är bara där under en dag och åker hem på kvällen, men det är jätte mycket hallon buskar där, och härligt berg att bada från. Frida flyttar ju tillbaka hit i sommar också. Och om inte dom hyr stuga så ska vi bo i Fridas stuga och låtsas att vi är ute i stockholms vackra skärgård och ha det så bra. Haha. Det kommer bli så fruktansvärt jävla roligt! Ska försöka träffa Lollo en del också. Hoppas hon kan nån gång i sommar i alla fall. Japp, min sommar kommer äga så hårt! Ska grilla i massor, äta glass så det sprutar ur öronen och bara ha de bäst med dom jag verkligen älskar.

Nu ska jag snart äta. Men vi kommer höras massor under kvällen. Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0