prao.

godmorgon. allt bra? jag mår relativt bra i alla fall. ska snart äta frukost och sen kolla på tv med mamma. börjar ju nio idag och för mig att gå till praoen tar typ två minuter. haha, så jävla härligt!

(varnar känsliga läsare)
igår kväll när vi skulle byta bomullsrondellen med alsolsprit på mitt ben så hade det börjat vara som fan. blodet rann och varet med. jag tyckte det var så jävla äckligt att jag började gråta. hela sminket rann och jag såg ut som en liten emo med all den där maskaran rinande. mamma försökte byta, men jag grät och fick fram att jag ville duscha. så mamma fick hjälpa mig, handikapad som man känner sig. jag kan inte knyta ena skon själv nu, sitta på vissa sätt, kan inte gå ordentligt och nu kunde jag inte duscha själv. mamma sköljde försiktigt bort all blod och var. det var lite vitt runt om det där på benet, så mamma bad mig lite snällt att försiktigt klämma lite för att få bort varet som sitter där, det vore jätte bra om det kom ut, eftersom det är döda bakterier. så jag tröck lite försiktigt och det kom massa äckligt, usch jag bara stod där och grät. det gjorde så fruktansvärt ont. men jag fick tydligen ut rätt mycket, så det gjorde inte lika ont sen efter. sov bra inatt och vaknade med lite värk bara. härlans! det går framåt.

nu ska jag strax börja klä på mig och sen äta frukost. have a lovely day everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0