Så söta!



Japp, jag fick lite bilder trots allt :)
Dagen har vart hur lugn som helst, började klockan nio med att vara ute med alla barnen tills det var lunch. Var rätt mysigt att vara ute faktist. Vi hade fruktstund och alla små grävde i sandlådan efter en ''skatt'' sa dom, så gulligt. Sen var det lunchdags. Efter lunchen skulle alla barnen sova så jag fick sitta med dom tills dom somnade, sen gick jag på rast i personalrummet. Fick glass och drack te och lyssnade på vad alla sa. När dom vaknade sen så fick dom leka lite, sen var det mellanmål. Limpmacka med ost och juice. Slutade klockan tre, då gick jag ner till centrum och mötte mamma, så köpte jag Ben&Jerry's. På vägen hem ringde moster och vi blev dit bjudna. Dom har målat om och lagt golv och grejer, så vi gick dit, pussade på casper i massor, och gick efter nån timme hem och började med maten. Ikväll ska jag rensa och ha det mysigt. Äta min Ben&Jerry's och ha det bäst.

längtar som fan till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0