Sol, vind och vatten.


Godmorgon gott folk. Gårdagens kväll var riktigt mysig. Kollade film med mamma och åt lite smarr. Efter filmen var slut så gick jag och la mig i sängen och kollade på tv. Det var Rånarna just då, så jag kollade på det, sen blev jag så otroligt trött att jag typ somnade. Vaknade idag vid halv elva. Låg och drog mig lite i sängen, sen klev jag upp och satte mig här. Det är ju undebart väder ute också :) Ska nog gå göra mig lite frukost och sätta mig på baksidan och lapa lite sol. Låter ju hur skönt som helst. Ja, hörni snart är det sommar och sommarlov. Hur härligt ska inte det bli liksom? Ska verkligen ha fruktansvärt kul i år. Idag vet jag inte vad som sker, men det får väll återstå att se. Nu ska jag gå och göra frukost. Puss mina söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0