the vår is here! :D

Tjosan! min dag har vart precis likadan som vanligt. lika tråkig och sådär. för det första så försov jag mig i morse. vaknade kvart över sju. lyckat, jag går hemifrån fem över halv sju! så jag fick slänga på mig kläder, sminka mig lite fort, platta håret och mamma var så snäll att hon fixade mackor till mig som jag kunde äta på vägen, tack! kom precis som vanligt i alla fall. inte försent eller nått. det ända speciella i skolan var väll att på musiken när vi körde karaoke så sjöng jag i kissed a girl med elin. vart sjukt tomatröd i fejjan och började darra lite. jag hatar att göra saker framför andra. som att stå på scen, usch! ska åka med mamma och thomas till ica maxi och handla sen också. i morgon kommer jennifer också :) ska åka och möta henne efter plugget. nu ska jag sluta. videoinlägg kommer senare. pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0