usch..

kan berätta att jag hade löss i morse. ffyfasen vad äckligt! vet inte vart fan jag fått dom ifrån, men nu är dom i varje fall döda. fick vara hemma från skola, yey! mitt påsklov har med andra ord redan börjat! vilken bra start på lovet.. löss! vi har typ slängt alla borstar, hårsnoddar, och tvättar alla lakan och örngott, kläder.. jaa hela skiten. mamma vill inte riskera det igen. hon börjar rysa bara hon hör ordet löss. och det är ju så fruktansvärt äckligt med löss. inget man liksom önskar till sig? åker och möter jennifer i älvsjö runt kvart i 3. min dag tills dess kommer vara framför tv:n och framför datan. ska hjälpa mamma med disken också. nu ska jag sluta. vi hörs innan jag drar till älvsjö eller tidigare. pussar

gammal bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0