med dagens bilder.


Efter skolan mötte jag moster min och följde med henne ner till bagis kyrkan där min kusin sjunger i kören. vi satt där en stund och pratade. casper vaknade efter en stund också och så fick jag min lilla ängel i famnen. han är så jävla underbar. och han bara växer och växer.  det är sjukt vad han har växt på dessa fyra månader. vid halv fem gick vi upp till apoteket och mötte mamma. vi skulle hämta ut antibiotika till mig. efter som jag har hårsäcksinflammation. vi stod med moster en stund och pratade ute i solen, och sen var det dags att dra hemåt. på vägen hem blev mamma sugen på glass, och jag med :) så vi kilade in på ica och köpte en glass var. för min del blev det en magnum mandel, en klassiker enligt mig. händer inte speciellt mycket mer för min del idag.


fridas blogg. (ochfrida.blogg.se)
Måste verkligen be er läsa den, en himlans bra blogg är det! igår kväll gjorde hon en ny header och bad mig säga vad jag tycker, så nu kommer min åsikt om din nya design gumman. en ursnygg header (jag är ju med) haha. sen är det neutralt och enkelt med vitt, skit snyggt! det ser liksom rent ut. inte massa krummelutter och massa saker, så man blir förvirrad. utan jätte fint, så jag tycker verkligen du ska behålla det där ett bra tag :) älskar dig mitt lilla lyckopiller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0