Two daaays

fredag: åkte till frida vid elva tiden. när jag kom fram vare fram med saften och glassen! haha. vi satte oss på fridas och martins altan och stekte i det varma vädret och åt ben&jerry's. himla härligt faktist. vid två tiden åkte jag till älvsjö och mötte upp jennifer. vi åkte hem och satte oss vid datan en stund. efter en stund messade vi camilo och hörde om han ville dra ut med oss, och det ville han. ringde caspar på en gång och hörde om han skulle med, och det skulle han. väl ute ringde vi alice också och hörde om hon också skulle ut med oss, hon var inte riktigt påklädd och shit, så hon fixade sig och sen kom hon ut. vi gjorde typ allt möjligt ute, pallar inte skriva allting. men vid halv nio stack vi hem och åt, sen ut igen. drog hem vid halv elva, började bli tråkigt ute och rätt kallt faktist. jag och jennifer kollade på film och självklart efter en tuff dag så deckade jag efter en liten stund, haha!


Lördag: vaknade av att mamma fick typ damp på mig för att jag aldrig vaknade. förlåt mig och jag låg i min härliga skönhetssömn! aja, det var bara upp och käka frulle med jennifer. sen satte vi oss på baksidan där vi alltid har solen gassande på oss. så jag tog fram två ute stolar, så satte vi oss med ett glas coca cola, och en havreboll, yey! låg där ett tag och hade det skönt, fick sedan ett sms av frida att vi skulle komma till bandhagen. dom var på väg in så vi tog bussen och åkte till bandhagen. väl där gick vi och mötte frida och martin i bandhagens centrum. vi gick in på ica och köpte monster och drog till gymnasiets fotbollsplan en liten bit där ifrån. det kom massa kompisar till martin och frida. dom skulle lira fotboll så jag och jennifer satt och glutta på dom (: efter en stund kom ludde också. han tyckte jag skulle vara med, men det tyckte jag verkligen inte! haha. efter en stund blev frida trött eller nått, så hon kom bort till oss och lyssnade på musik. vid kvart i fem drog vi där ifrån med tunnelbanan. kom hem för en stund sen. ska snart käka, sen ska vi ut med alice. skriver nog inge mer förens i morgon. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0