lite mycket text, heh.

hejsan. helgen har vart jätte mysig. i fredags när jag kom till farmor så åt vi god mat, sen cyklade jag över till ronja. vi var ute och fotade lite, sen gick vi in. och då ville min faster sjunga sing star med mig. så det gick jag med på. vi placerade oss i soffor och allt. så började de sjungas! kulkul vare i alla fall. lite senare kom ronjas kompisar sandra och hennes pojkvän alex. vid elva tiden gick jag hem. farmor ville att jag skulle komma då. så jag satte mig på cykeln och drog iväg till farmor och farfar igen. farfar sov redan när jag kom, så jag gick och tvättade fejjan, borstade tänderna, och satte på mig pyamasmyset. kröp ner i sängen och messade lite. sen efter en stund blev jag så trött att jag somnade. på lördagmorgonen väckte farmor mig vid nio tiden. vi gick upp och åt frukost och sen var farmor så söt att hon sa att jag fick gå och vila en stund till, jag jag log lite snällt och gick och la mig till klockan halv tolv ungefär. sen vare dags att fixa sig. duschade, sminkade mig, klädde på mig och tog lite parfym. sen var jag klar. då tog jag på mig solglajjerna och satte mig i solen på tomten. sjukt varmt och skönt. vid två tiden kom pappa och resten av familjen. vi käka en macka och sen kom anne, halle, ronja, eric och andreas ''servo'', ronjas pojkvän. efter en liten stund gick jag, ronja och andreas och mötte pelle, berit, david, martin och frida. när vi kom tillbaka så spelade vi lite fotboll sen vare fika! käka farmors hembakade saker och så. alltid lika gott. hände inte så mycket under kvällen. hade allmänt mysigt bara. fick godis, spelade kort, kollade på tv och sådär. när nästan alla gått så satt jag och kollade på bandet från när vi alla kusiner var små. somrarna och allt. fan vad jag saknar dom tiderna. imorse vaknade jag med världens värk i benet, gick upp och åt frulle, sen skjutsa pappa mig till pelle. så åkte jag kommenalt med martin och frida. när vi kom till t-centralen köpte vi mackor, sen vandrade vi runt från kungsträdgården till slussen. mysig prommenad. sen åkte vi åt varsitt håll. tycker inte om att skilja mig från frida. hon är mitt lilla lyckopiller. men i alla fall. kom hem, satte mig vid datan, duschade och så satte jag mig vid datan igen. oj, jäklar vad mkt jag skrev. nu ska jag fortsätta lyssna på musik. pusshej, hörs i morgon.


1. farmor och farfar (: älskar deras hus.
2. min fina närmaste släkt på papis sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0