Inte jätte nervös, men lite.

Skoldagen gick fort. Hade bara massa massmedia och matte. Sen kvart över elva så slutade vi. Så jag åkte hem till mig och lämnade lite böcker och skit, sen åkte jag till mitt älskade ks och hälsade på alla människor! Sjukt kul att träffa alla igen. Känns som en evihet sen senast. Sprang in i famnen på massa fina människor. Japp, det var ett jätte kul besök tycker jag. Och när vi satt på konstgrästet vid skolan så kommer Kevin och Niklas och sprutar vatten på oss, jag hade tur, blev inte speciellt blöt, men vissa andra blev det. Hah! Satt med på C7's (min gamla klass) slutsamling också. Kändes så oerhört märkligt. Men det var kul att träffa alla igen. Kramade om Christina också. Sen efter slutsamligen tog jag och Emma bussen hem. Hanna hade ph-samtal så hon slutade tre. På vägen hem var det några som ''busringde'' mig. Och jag hatar verkligen ''busringningar''. Det är så fruktansvärt omoget att sitta och säga att man vill tappa oskulden med en och att man är en hemlig beundrare. Shit, jag blev så sjukt irriterad. Så Emma tog i med hårdhandskarna efter att dom ringde upp typ tjugo gånger efter jag lagt på. Och Emma bah: Jag kommer seriöst leta upp er och slå ner er. Dra åt helvete! Hahaha, satt där och små garvade lite. Var lite roligt faktist. Och klockan tre skulle jag hämta min kusin på dagis. Och gissa vad hon gjort på dagis? .. Klippt av sig håret! Och ni skulle sett hennes mamma (min moster). Hon blev så fruktansvärt arg. Så vi fick gå till frisören med henne och fixa till håret. Thea som hade så långt och fint hår, usch man blev ju fan ledsen. Så efter det gick jag hem och pluggade matte inför provet i morgon. Känner mig inte jätte nervös, men lite. Nu måste jag fixa lite grejer, men vi hörs. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0