vindruvor är gött


Hejsan. kom nyss hem från centrum med lelle och thord. tog en dricka på caprese. nu är allt bestämt inför i morgon. går upp klockan tio halv elva. klockan tjugo över två går jag hemifrån. ska möta martin och frida klockan tre inne i t-centralen för vårt tåg går tjugo över tre tror jag det var. eftersom resan tar ett tag, så har jag förberett med lite dricka och sånt inför resan. köpte en coca cola och ett paket med vindruvor, namnam! ikväll händer inte så mycket. ska bara ta det lungt. vi hörs senare och i morgon bitti när jag går upp. de kommer inte bli nån update under helgen. men på söndag hörs vi igen och då bjuder jag säkert på lite bilder. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0