Your heart belongs to someone else.


Kom nyss hem från en mycket slitsam skoldag. Har jobbat järnet med vårat lilla projekt i skolan. I morgon är det redovisning. Så jag hoppas verkligen det går toppen. I skolan hände annars inte speciellt mycket. Johanna, Isabella och jag var ute och fotograferade lite på rasten. Det vart mycket roliga bilder vill jag lova, men dom har Jojjo på sin kamera. Så jag hoppas hon loggar in snart så hon kan skicka alla bilderna. Idag händer inte heller speciellt mycket. Ska sitta här en stund, sen lägga mig en stund och sova tror jag. Sen ikväll blire plugg till i morgon. Och hörni, i morgon är det fredag! Wihu! Kan bjuda på ett videoinlägg till senare också. Men nu ska jag fortsätta kolla runt lite på internet och lyssna på musik. Men ha det så bra så hörs vi sen. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0