Åland tomorrow

Tjenamors! Är hemma nu.
Har precis duschat och klätt på mig
och ska snart kolla lite busstider.
Jennifer kommer hit snart också.
Så tar vi bussen tillsammans härifrån.
Hon hittar inte riktigt hit den lilla skogsmullen,
så hon lär ringa vilken sekund som helst och fråga vart hon ska gå,
höhö! Men jag hinner inte sitta här merah nu,
måste checka så jag har allting med mig,
för i morgon drar jag till Åland i sex dagar.
Så jag säger hejdå härifrån,
i fall att jag inte får tillgång till någon dator hos pappa.
Hörs och syns.

P.s Min laddare till kameran är fortfarande borta,
så det blir mobilbilder från Åland tyvärr.
Men det är ju bättre än inga bilder alls, right?!
Yes! Så det får ni denna gång. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0