allt är löst

Puh, allt är löst! Idag ska jag helt enkelt bara slappa, packa upp min väska och slänga ner all smutstvätt, och så ska jag försöka sätta på en maskin, hehe, sen ska jag rensa min garderob och slänga en jävla massa skit som jag inte ens använder.  För i morgon blir det ung 08 med Alice och Frida. Sen i morgon så sover Alice hos mig eftersom jag är helt ensam, och så på fredag vid 6-tiden ska vi ner och handla engångsgrill och käk och sedan ska vi iväg till Londonviadukten med några och grilla och hare nice. Så det blir mysigt. Blir då kanske Emelie nästa vecka? Hoppas att hon kan då i alla fall. Nu ska jag fortsätta kolla på Paradise Hotell på datan, eftersom jag missat så mycket av mitt favorit program. Alltså det är så jävla roligt. Fast Frida berättade att Mads åkt ut, då blev jag lite små ledsen. Fast så länge Gleager är kvar så är det lungt, han är ju sjukt snygg! Sen tycker jag Nick är helt okej också. Men nu får dom gärna ta ut Susan och hon den där korthåriga tjejen som låg med Gleager. Usch på henne! Aja, nu ska jag inte sitta här och tråka ut er. Finns på msn och telefonen om det är något, puss´
 
En kväll på Åland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0